אם אתם מנהלים עסק פעיל ורוצים להתחיל לראות רווח גדול יותר, הגיע הזמן להפעיל את הכלים הכבדים, אותם כלים שעובדים לעומק ולרוחב, ולא מאפשרים לאף דג, גדול כקטן, לצאת מהרשת שלכם. הכלים החשובים ביותר לקידום העסק שלכם הם כלים שיוצרים מערכי תקשורת ענפה עם הלקוחות שלכם, ודואגים שהם יישארו איתכם, וימשיכו לרכוש מכם לאורך זמן, באופן חוזר.
מערכת הזמנות אונליין היא מערכת תקשורת אשר מגשרת בין הלקוח שלכם, שמגיע אליכם דרך רשת האינטרנט (לרוב דרך הקמפיין הממומן שלכם), לבין העסק שלכם, בצורה אוטומטית ונעימה, שהופכת את ההזמנה לקלה ופשוטה, מה שמעודד אותו לבצע רכישה והזמנה.
מערכת הזמנות אונליין או קמפיין ממומן?
למה להתפשר על אחד? כיום כל עסק רציני מוטב שירים את הכפפה ויפעיל גם מערכת הזמנות אונליין וגם קידום ממומן, כי השילוב שלהם הוא החזק ביותר.
- קידום ממומן – קידום ממומן הוא בעצם יצירת פרסומת, או יותר נכון מערך פרסומות, שמטרגטים (מלשון "טרגט" = מטרה באנגלית) את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם ומציעים להם את המענה לצורך שלהם בצורה הנבונה ביותר. מערך קידום ממומן מביא לקוחות באופן מיידי, ואם הוא נעשה בצורה מקצועית, הוא מביא את הלקוחות הטובים ביותר – אלו שרוצים את המוצר שלכם, ומוכנים לשלם עליו.
- מערכת הזמנות אונליין – זה הכלי המגשר בין הלקוח הפוטנציאלי שהגיע מהקמפיין, לבין המוצר שלכם. מערכת הזמנות אונליין חייבת להיות מעבר למצוינת, מעבר למעולה, היא חייבת להיות מושלמת.
מה חשוב במערכת ההזמנות שלי?
לאחר שהשקעתם תקציב ומחשבה ביצירת קמפיין נבון, בעזרת איש מקצוע כמובן, והתחלתם לראות זרם בלתי פוסק של מבקרים לאתר העסק שלכם, אתם רוצים להמיר אותם. לא, לא מדובר בהמרה דתית, אלא בז'רגון המקצועי שאומר להמיר גולש לכדי לקוח משלם. ישנה תורה שלמה כיצד לעשות את זה הכי טוב, אבל בשורה התחתונה, אתם חייבים מערכת הזמנות אונליין מקצועית ואלגנטית.
ממש כמו הקמפיין השיווקי שלכם, מערכת ההזמנות שלכם חייבת לדבר בשפה של הלקוח, בצבעים שהוא אוהב, במילים שהוא מחפש לקרוא או לשמוע, ובנוחות השימוש שהוא דורש לעצמו. אם ייצרתם את זה, אתם בדרך להצלחה מסחרית.