ממש כפי שבאינטרנט בונים מותג בחשיפה חוזרת, הרי שמיתוג בעולם הפיסי נשען על מוצרי דפוס, ומיתוג הוא הבסיס לשיווק בריא. בלי מיתוג אתם נלחמים על כל לקוח ולקוח. עם מיתוג השם שלכם מתחיל לעבוד עבורכם, ועם הזמן תקציב השיווק שלכם יכול לרדת, כי כמות הלקוחות גדלה מעצמה. נאנו פרינט – בית דפוס זה המקום להתחיל בו כשאתם רוצים למתג את עצמכם כמו שצריך עם מוצרי הדפוס שלכם.

מילת המפתח היא איכות, ומשפט המפתח הוא איכות גבוהה במחירים נגישים. השילוב הזה הוא כלי חשוב בידיים של כל בעל עסק שמחפש, ובצדק, למנף את מוצרי הדפוס המודרניים כדי למתג את העסק שלו, ויפה שעה אחת קודם.

איזה מוצרי קד"מ מדפיסים?

  • רול אפ – מוצר סופר פופולארי, גם כי הוא לא יקר, גם כי הוא נוח לתפעול ושינוע, וגם כי הוא צבעוני, נאה ועושה את העבודה, השילוב של כל אלו ועוד הופך את מוצר הדפוס הזה לפופולרי מאוד, וככל הנראה המוצר הנכון גם עבור העסק שלכם.
  • עטים ממותגים – אתם רוצים שהלוגו והמותג שלכם יהיו מול העיניים של אנשים, כל הזמן, ובשימוש שוטף. עט זו דוגמא מצויינת למוצר שאפשר להדפיס עליו באיכות גבוהה, ושאנשים שומרים ומשתמשים בו באופן תדיר.
  • שוברים – שוברי הנחה הם גם מהלך שיווקי חכם, וכשהם מודפסים בצורה טובה עם מיתוג נבון, הם מייצרים מצב של מיתוג כפול, גם הנחה מפתה, וגם החדרת הגרפיקה של המותג לראש של הלקוח.

להיות יותר "חתיכים" מהמתחרים

אתם לא בשוק של וואקום. אתם לא לבד, ואפילו לא בקבוצה. לרוב יש לכם המון, אבל המון מתחרים, גדולים וקטנים, ועל חלקם אתם בכלל לא יודעים. יש עסקים רבים כיום שפועלים בשקט, מאחורי הקלעים, ואם לא נתקלתם בהם, אתם אפילו לא יודעים שהם קיימים. אבל הם קיימים בהחלט, והם נוגסים מאותה העוגה שאתם מנסים לנגוס ממנה.

הרעיון במיתוג הוא להצליח להיכנס לתודעת הלקוחות והלקוחות הפוטנציאלים שלכם בתור הפיתרון הנכון לבעיה שלהם. בשביל זה אתם צריכים להיות "חתיכים יותר", או אטרקטיביים יותר מהמתחרים שלכם. את זה עושים לא מעט בעזרת קמפיינים ומוצרים מודפסים, מפליירים שיווקיים ועד מוצרי קד"מ שחושפים את הלקוח שוב ושוב למותג שלכם, עד שהמותג נחקק להם בראש, לתמיד. נאנו פרינט – בית דפוס מאפשרים לכם לעשות בדיוק את זה.