כאשר אתם בוחרים שירותי מחשוב לעסקים חשוב מאוד שתבחרו חברה אשר מעניקה לכם שירותים גם מרחוק וגם מקרוב. היום השימוש במחשבים בכל עסק הוא נרחב ויום יומי, וכל עסק עושה שימוש במערכת המחשב למגוון רחב של פעולות שונות. לכן, אם אתם רוצים להיות בטוחים כי במקרה של תקלה או בעיה הדבר לא יעכב אתכם יותר מידי בעבודה השוטפת, ותוכלו לקבל פתרונות לכל בעיה איתה תתמודדו במהלך יום העבודה באופן מיידי, חשוב לבחור חברה המעניקה שירותי מחשוב לעסקים ושתהיה זמינה עבורכם לאורך כל שעות הפעילות של העסק שלכם.

מהי תמיכה מקרוב ומהי תמיכה מרחוק? ומדוע חשוב שתקבלו את שתי האפשרויות? קראו את המאמר עד תומו ותמצאו את התשובה.

תמיכה מקרוב

שירותי תמיכה מקרוב אלו שירותים אשר ניתנים בתוך בית העסק. חשוב לבחור חברת שירותי מחשוב לעסקים אשר תוכל להגיע אליכם באופן מיידי במקרה של תקלה ולפתור את הבעיה מבלי שיגרם נזק לשגרת העבודה שלכם ומבלי שהדבר יפריע לצוות עובדי המשרד. לכן גם חשוב לבחור חברת שירותי מחשוב לעסקים אשר ממוקמת באופן פיזי בקרבת מקום למשרדים שלכם. גם אם אתם מוצאים הצעות מחיר זולות יותר מחברות דומות בצפון או בדרום, אך העסק שלכם ממוקם באזור המרכז, אל תתפתו ואל תבחרו בחברות כאלו. המרחק יכול להיות משמעותי ברגע שתצטרכו טיפול ותיקון מיידי למערכת המחשוב בעסק, ולא תוכלו לקבל שירות במשך כמה שעות או ימים.

תמיכה מרחוק

היום, עם ההתקדמות המשמעותית של האינטרנט, לא תמיד אתם זקוקים לנציגי תמיכה שיגיעו אל העסק שלכם, ישנם מקרים רבים בהם ניתן לתקן את התקלה מרחוק, או להשתלט על המחשבים בעסק בכדי לסייע לכם בתהליך בו אתם מסתבכים. לכן, חשוב מאוד לבחור חברת שירותי מחשוב לעסקים אשר מאפשרת לכם לקבל גם שירותי תמיכה מרחוק. כך אתם יכולים להיות בטוחים שבמרבית המקרים לא תצטרכו להמתין כלל בכדי לקבל אבחון של הבעיה וטיפול מתאים, אלא תוכלו לשוחח עם נציג שירות באופן מיידי שיפתור לכם את הבעיה.

לסיכום, היום שירותי מחשוב לעסקים הינם חשובים וקריטיים לכל עסק, ולפני שאתם בוחרים חברה שתעניק לכם שירותים כאלו, וודאו כי היא מסוגלת להעניק לכם שירותי תמיכה גם מרחוק וגם מקרוב כך שבכל מקרה של תקלה או בעיה היא תוכל להציע לכם את הפתרון הטוב ביותר והמהיר ביותר שניתן.