כאשר אתם מחפשים מוצר או שירות מסוים בגוגל, סביר להניח שמלבד התוצאות הראשונות שיופיעו לכם בעמוד הראשון – לא תטרחו לגלול הרבה מעבר לכך. קידום ממומן בגוגל מיועד על מנת למקסם את היעילות של השיווק והפרסום לעסקים, אשר לא מסתפקים בקידום אורגני ומעוניינים להביא לתוצאות יעילות של מכירה וכמה שיותר מהר, ובוחרים לממן קידום בגוגל בצורה של "מודעות" על מנת להביא לחשיפה האפקטיבית ביותר האפשרית בפני קהל הגולשים.

כל בעל עסק רוצה להגיע לתוצאות החיפוש הראשונות

אין ספק שקידום אורגני המוכר גם כ seo, נחשב לאיכותי יותר – ומי שמצליח להגיע לראש סולם התוצאות לפי מילת מפתח מסוימת, סימן שהצליח לפצח את הנוסחה. עם זאת, השילוב בין הדרך הזאת לבין קידום ממומן בגוגל באמצעות adwords ימצה את הפוטנציאל השיווקי של העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.

מימון של מודעות קידום בגוגל הוא נהדר לעסקים חדשים

ככלל, האלגוריתם המתוחכם עד מאוד של גוגל יודע לזהות תוכן איכותי, ולכן פוסל תכנים כפולים או כאלה שמתגלים כמועתקים או מכילים ביטויי מפתח בכמות שאיננה הגיונית ביחס להיקף הטקסט. מצד אחד זה מצוין, כיוון שכך ניתן לראות בתוצאות הראשונות של החיפוש לפי מילת מפתח מסוימת אך ורק את האתרים שנחשבים למכילים תוכן ברמה גבוהה.

עם זאת הקידום האורגני איננו מאפשר מספיק "חופש פעולה", לכן פעמים רבות כדאי לממן קידום בגוגל ולהשקיע בכך כסף, במיוחד כאשר מדובר בעסק חדש שרוצה להיחשף בצורה האופטימלית, ואין לבעליו את הזמן להמתין לתוצאות של העבודה הקשה של ה seo שיכולה להתארך לכדי חודשים רבים.

טיפ למי שמתכנן קידום ממומן בגוגל שיעשה את העבודה

ישנה חשיבות רבה לבחירה בחברה אמינה המתמחה ביצירת קמפיינים של קידום ממומן בגוגל, על מנת להביא את העסק למקום הרצוי בהיבט של אסטרטגיית השיווק. כמובן שניתן להקים קמפיין כזה גם באופן עצמאי, אולם חברה שיכולה להציע מעטפת של שירותי קידום וביניהם גם קידום ממומן, תדע לשים את הדגשים הנכונים לגבי התוכן בקמפיין, כאשר המטרה העיקרית היא לגרום לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים "להקליק" על המודעה שיצרתם.